bila dia mula bercerita ♥



terpilih untuk wakil sekolah ke kem lagi :D
short entry .

waktu kelas bahasa melayu td,
lepas da bagi keje kat kitorang semua.
umi tbe2 je hulurkan paper.

umi : fatin, nak pergi tak KEM PENULISAN KREATIF ?
aku : huh ? kem ape pulak neh.
umi : pengetua suruh atin pergi. sebab dy nak perempuan..
bgus ape, kat sana nnt dy akan aja tentang penulisan novel.
pergilah, tak rugi pun.
aku : 3 ari 2 mlm kat melaka ? *sambil baca surat.
umi : pergi la. umi da tandatangan . 
aku : okay2. atin pergi . mcm best je :D

okay sekarang aku excited pulak nk pergi kem ni. :D
dan ying kei akan tolong aku catatkan semua kerja rumah nanti bila aku takde :)
thanks to her !
fuh nanti sure penat gile. 
next week pergi kem kat Rembau.
then another week pergi Melaka pulak.
enjoy ! :D




|


Copyright ©. hak milik terpelihara fatin adorable monster.


saya! Tutorial bebelan

boleh membebel disini :)
[close/tutup]