bila dia mula bercerita ♥



finally, no more school :')

nampak ? 
tapi apa yg the end nyaaa ?

espiieemmm. SPM LA WEHHHH.. 

wah, happy nyaa tak terkata..
al-maklum lah dah tak jadi budak sekolah..
dapat goyang kaki kat rumah sebab aku tak keje :P
bukan pemalas okay, da mmg parents suh dduk rumah pegang penyapu .
kena jadi cinderella -.- 
tapi cinderella yg takde keluarga tiri. xD
jadi ada tak sesiapa yg nampak kasut kaca kecil aku ? muehehe.

tapi apa yg sedih, tinggalkan classmate yg serupa apa tah.
best gila dapat classmate cam diorang. majoritinya cina :)
tapi best ! paling sedih, tinggalkan aaron, rahim.. huaahuaa. 

agak lwak disini. tapi itu kenyataannya.
dah bila takde syaabah, diorang lah jadi segala2nya.
bila senang dan susah, walaupun lelaki..dorg byk tolong aku :')
senakal2,sejahat2,segatal2 diorang sekalipun..bila ada something,kitorang mesti share .
how i'm proud to have them as friends.
so, saat yang ditunggu telah pun sampai.
maybe aku dah plan mcm2.doing things at home !
buat cerpen ? novel ? my artworks ? haha.
we will see..
okay thats it for today :)
adioss !

me. rahim and aaron:)


5sc 1 rocksss !

|


Copyright ©. hak milik terpelihara fatin adorable monster.


saya! Tutorial bebelan

boleh membebel disini :)
[close/tutup]