bila dia mula bercerita ♥



brutal bersama mereka ! - lawak

haloooo everibadi.

oh my spelling !

haaaa. 
apo kabo sume.
sihat ?
kalau tak sihat, tak payah sesibuk bce post aku nih.
takut nanti sakit perut :P
al-maklum lah. kali ni aku nk storyy pasal ape yg berlaku beberapa hari yang lepas .

ceritanya bermula ...

pada suatu malam yang indah lagi damai..
beta dan beberapa sahabat beta yg lain sedang berjalan-jalan menghirup udara malam yg nyaman lagi mengasyikkan..
ahh nonsense!

ok2, story nya mcm ni actually.
hari tu, syaabah ajak aku tidur rumah dia.
dia ajak buat addmaths project same2.
ada lah sorang lagi kawan dia ajak, iaitu maizura.
maizura ni classmate syaabah dkat CBN.
nk djadikan cerita,
mlm tu daddy syaabah belanja tengok wayang cerita 
snow white and the huntsman.
sebenarnya, mmg diorang dah plan nk tgok wayang pun.
dan yang paling aku suke sekali..
aku tak tahu pun plan tu.
touching.touching * puiii .
jadi aku tak bawak satu baju pun untuk keluar, 
aku cume bwk tshirt, tracksuit dan bju tidur.
what even worse, aku tak bwk seposen pun =='
yelah, ingat nk buat project je. *takde mksud len !
jadi aku nak pakai apa. !
mule2, kalau boleh aku tanak ekut.
but then, her daddy had booked the tickets. 
so, must go !
die lah. die lah.
haha.
hmphh.
nk tanak aku pun ekut saja.
thank god tshirt syaabah boleh pakai,
yelah, tshirt ni slalunya free size.
okay, then bab seluar.
serius, ta boleh muat ! 
seluarnya panjang dan agak besarrr.
mmg ler takmuat mehh.
so. apa yang kelakar.
yeshh. i tgok wyg pakai tracksuit.
ulang suara ye kawan-kawan. TRACKSUIT . :D
nampak tak betapa brutalnya saya . 
thanks to syaabah =.='
yg beshh nyee. syaabah join the club babeyhh.
haha . boom shaka laka. boom shaka laka.
fantastic baby !
keluar je rumah. aunty tengok kitorang,
dia gelak je.
kenapa dia gelak ?
sebab kami mcm badut.
dah lah baju same design cume wane lain2.
syaabah biru, maizura hijau n aku merah.
mcm powerpuff girls right ! hoho. yeahh.
then pakai tracksuit pulak tuu.
dan tidak lupa , bersama selipar :) whooa.. i looked super duper preety that night .
crooockk.crooockkk. *piggy sound* =..=
haha.
pastu dlm kete pulak. tbe2 aunty tnye uncle.
"tgok wyg kat mane"
"pavillion"
dalam hati aku : yes, i like the answer , again thnks to syaabahh. =='
woii. p pavi pakai mcm badut woii.
haha. aku suka ! aku suka !
tgok. hebat tak hebat.
alah p pavi tu mcm p kedai runcit dah bagi kami, puihhhh .
dusta belaka. hoho.
sampai pavi, rmai org .
yelah nama pun cuti sekolah . itu biasa maaa.
org keliling pakat pndang.
*buat muka brutal* XP
sblum tgok wyg dnner dlu.
time tgah jalan tu .
tbe2 ade org buat bunyik *pewiitttttttt !
sumpah mmg klakar.
ingat aku sorg je dga..so buat bodoh jela.
rupenye syaabah pun pasan mende yg same.
kuat pulak tu..
hahaha !
macam badut cmtu pun ade yg nak ngorat ?
gile kentang. *perasan je lebih.
tp mmg org tu pewitt pun.
perli lah tuu =..=
selesai makan. kami pun p lah tgok movie.
time kat gsc lagi syiokk. situ sume remaja je ramai.
haaa, amek hang. bukan main femez lagi kami.
sume pandang !. eleh, korang ingat korang je hott.
kepala hott hang la.
Astaghfirullahalazim..
sory2. emo pulak. haha.
okay. okay. tnk  citer lbih2 dah.
buat tmbh dose je. ==.
movie tu menarik. :)
4 stars ! gambatehh.

okayh nah. pictures nyaaaa.
boleh pulak aku main *auchakk2 * hoho
powerpuff girls malaysian version. huahua.
me as blossom, syaabah as bubbles and maizura as buttercup !
hip hip hoorayy. 
boo sama dia. boo sama dia..
booooooo~


|


Copyright ©. hak milik terpelihara fatin adorable monster.


saya! Tutorial bebelan

boleh membebel disini :)
[close/tutup]