bila dia mula bercerita ♥



penat . simple :)
hello . kembali lagi saya pada petang ini.

malas nak lah nak guna bahasa skema.
bahasa pasar + rojak dah cukup menarik .

i'm tired today. helping mom doing things, clean up the mess. help her preparing lunch.
that is the begining of my duty as a maid i think :P
haha..

hm. so.. nak taip apa pun dah tataw. tu pun ngada2 nk blogging. 
*aku punya blog, aku punya suka lah*
haha. kk, tadi kata penat. rasa nak tidur. tapi tak mengantuk. achaner tuu.


 tired. asleep. but not now. later maybe. :P

haha, hey.look , i've found this on google. 
funnny and cute images about tired ?



yeah, i'm tired too xD


sebentar lagi saya akan menjadi seperti anda mungkin?


cute polar bear . haha. macam aliah da aku tgok :P



baby, tak busuk ke bau kasut tuuu . =.=



|


Copyright ©. hak milik terpelihara fatin adorable monster.


saya! Tutorial bebelan

boleh membebel disini :)
[close/tutup]